استخر موج طلایی با تخفیف ویژه
جستجو کردن

وسایل مورد نیاز استخر

وسایل مورد نیاز استخر

وسایل مورد نیاز استخر برای رفتن به یک شنای لذت بخش لازم است. یکی از پر هیجان ترین و سالم ترین تفریحات را می توان شنا دانست. علاوه بر سرگرمی شنا ورزشی مناسب برای قوی کردن عضلات بدن است. اما شما نمی توانید با تاپ و شلوارک یا لباس هایی که در خانه می پوشید به استخر بروید. برای رفتن به استخر نیازمند به وسایلی هستید که بتوانید با استفاده از آن شنا کنید. در ادامه وسایل مورد نیاز استخر را برایتان معرفی می کنیم.

به طور مثال یکی از مهم ترین وسایل مورد نیاز استخر بلیط استخر  است. بدون داشتن بلیط نمی توانید به هیچ یک از استخر های دنیا وارد شوید. به علاوه دیگر وسایلی که در ادامه قرار است تا راجب آنها صحبت کنیم. پس در ادامه همراه ما با وسایل مورد نیاز استخر باشید.

وسایل مورد نیاز رفتن به استخر
خرید بلیط استخر موج طلایی

وسایل مورد نیاز استخر برای رفتن

برای رفتن به استخر شما تنها به 3 تیکه وسایل مورد نیاز استخر است. این وسایل عبارت هستند از:

از اولین وسایل مورد نیاز استخر مایو برای بانوان و آقایان است.

دومین وسایل مورد نیاز استخر کلاه شنا برای بانوان است.

سومین وسایل مورد نیاز استخر عینک شنا برای راحت تر شنا کردن در آب می باشد که داشتن آن اجباری نیست.

مایو لباس مناسب برای شنا می باشد. مایو ها جنس خاصی دارند و معمولا تنها قسمت های مهم بدن را می پوشانند تا هنگام شنا دست و پا گیر نباشد. در اغلب استخر های  عمومی پوشیدن مایو های دو تیکه ممنوع است.

شما می توانید از مایو دو تیکه در پلاژ ها استفاده کنید. عینک شنا جزو وسایل ضروری شنا محسوب نمی شود. اما در صورتی که می خواهید زیر آب را واضح و شفاف ببینید می توانید از آن استفاده کنید.

به علاوه اگر چشم هایتان نسبت به مواد معدنی ضد عفونی کننده آب مانند کلر حساس است بهتر است تا از عینک در شنا استفاده کنید. عینک های شنا مدل های مختلفی دارند. در صورتی که حرفه ای نیستید بهتر است تا از عینک های ساده استفاده کنید.

عینک های ساده یا شفاف سبب می شوند تا شما زیر آب را مانند روز روشن به راحتی ببینید. کلاه شنا نیز جزو ملزومات در استخر ها می باشد و برای جلوگیری از ریزش مو ها استفاده می شود. کلاه های شنا می توانند ضد آب یا ساده باشند. کلاه های ضد آب معمولا جنس لاستیک مانند دارند و سبب می شوند تا آب استخر به موهای شما نرسد.

اما کلاه های استخر ساده به صورت معمول از جنس مایو هستند و در هنگام خرید مایو به شما داده می شود. تمام وسایل گفته شده برای استفاده در استخر های عمومی می باشد. در صورتی که به استخر های خانگی می روید شما باید طبق قانون های آن مکان عمل نمایید. در ادامه با ما در سایت استخر موج طلایی همراه باشید.

دیگر وسایل کاربردی در استخر

علاوه بر وسایلی که در قسمت پیش نام بردیم مانند بلیط استخر ، مایو و کلاه که ضروری اند، وسایل دیگری نیز هستند که ضروری نیستند اما ممکن است برای شما لازم شود. یکی از این وسایل دماغ گیر است.

چهارمین وسایل مورد نیاز استخر دماغ گیر است، دماغ گیر ها سبب می شوند تا آب استخر به درون بینی شما نفوذ نکند. زیرا نفوذ کلر در دماغ و بالا کشیدن آب توسط بینی سبب می شود تا حس نا خوشایند و درد در قسمت پیشانی داشته باشید.

اگر فرد حساسی هستید به همراه داشتن این وسیله برای شما می تواند مفید و کاربردی باشد. گوش درد بعد از استخر به دلیل نفوذ آب در گوش نیز یکی از بدترین درد های دنیا می باشد. اگر می خواهید از شر این درد خلاص شوید می توانید از گوش گیر استفاده کنید.

پنجمین وسایل مورد نیاز استخر گوش گیر ها مانند هندزفری در دهانه ورودی گوش قرار می گیرند و مانع نفوذ آب به گوش می گردنند. اگر کودک شما کم وزن است یا قد بلندی برای روی آب ماندن ندارد می توانید از جلیقه های شنا استفاده کنید.

برای کودکان ششمین وسایل مورد نیاز استخر است جلیقه های شنا که اغلب بادی هستند سبب می شود تا کودک روی آب بماند و بتواند به تفریحات آبی مورد نظرش بپردازد. علاوه بر جلیقه های بادی که دست و پا گیر هستند بازوبند و مچ بند های بادی نیز وجود دارند تا برای کودکان استفاده شود. البته بهتر است تا کودکان را وارد استخر های بزرگ سال نکنید و استخر هایی که قسمت جداگانه برای کودک دارند استفاده کنید.

برخی وسایل دیگر نیز برای شنا و تفریحات آبی وجود دارد که در ورزش های آبی به کار می روند. به طور مثال نودل های شنا که شکل لوله ای دارند و با استفاده از آنها معمولا ورزش های مربوط به پا و سرشانه را انجام می دهند. طول حدودی این وسیله 175 سانتی متر ی باشد.

افرادی که مشکلات عضلانی و استخوانی دارند می توانند از آبدرمانی استفاده کنند تا درد هایشان تسکین پیدا کند. پیشنهاد می کنیم برای دانستن 10 فایده استخر این مقاله را مطالعه کنید.

وسایل لازم برای رفتن به استخر روباز

وقتی قصد دارید به استخر روباز بروید، بهتر است وسایل ضروری زیر را با خود داشته باشید تا تجربه‌ی شما در استخر را بهتر و راحت‌تر کنند:

  1. حوله‌ی استخر: برای خشک کردن بدن بعد از شنا یا ورزش در استخر.
  2. لباس شنا: لباس شنا مناسبی برای شنا در استخر روباز به شما کمک می‌کند. اگر به استخر برای شنا می‌روید، لباس شنا ترجیحاً از جنس مواد مقاوم در برابر آب باشد.
  3. عینک شنا: عینک شنا به شما کمک می‌کند تا در آب بهتر ببینید و از تاثیر آب در چشم‌ها محافظت کنید.
  4. کلاه شنا: کاپ شنا برای حفاظت موها از آب و شیمیای‌های استخر مفید است.
  5. ضدآفتاب و کرم حفاظت از آفتاب: اگر در استخر در فضای باز می‌پوشید، حفاظت از پوست خود در مقابل اشعه‌های مضر آفتاب بسیار مهم است.
  6. ابزار شخصی: اگر نیاز به هر نوع ابزار شخصی دارید، مانند دستگاه تمیزکننده شنا، لوسیون‌های ویژه برای پوست و مو، آنها را نیز با خود داشته باشید.
  7. پول: برای پرداخت هزینه‌ی ورود به استخر و سایر خدمات بوفه.
  8. آب و مواد غذایی: آب شرب و مواد غذایی کوچکی مانند میوه‌ها یا نوشیدنی‌های خنک برای افزایش انرژی.

در آخر لازم است اضافه کنیم که این استخرموج طلاییفضایی زیبا و دلنشین و تمیز به همراه استخر کودک دارد و در دو شیفت بانوان و آقایان فعال است. برای کسب اطلاع بیشتر از سانس های استخر موج طلایی و شماره تلفن استخر موج طلایی و آدرس استخر موج طلایی تهرانپارس این بخش را کلیک کنید.

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *